Thursday, 24 March 2011

my college life : chicken mie lover ;D


Kehidupan kuliah makin lama makin mengasyikkan. Gimana nggak?? Bertemu dengan teman teman ‘sebangsa setanah air dan sekelas’ yang cocok gilanya dan juga cocok narsisnya.

Walau pun memang mungkin banyak yang tidak cocok dengan kita. Dimana mana type teman seperti itu juga pasti ada khan? Tapi, yang penting ada beberapa gelintir yang cocok di hati, yang lainnya nggak ngaruh sama sekali. :D

Like I ever care!!!

Dan yang cocok di hati itu yang suka ketawa bersama, ngemil bersama, dan makan mie ayam bersama. :D

Yang memang baik di depan atau pun belakang, bukan nyengir di depan tapi nggrundel di belakang. Backstabber, please go away! :D

Si Inggit Maringgit adalah temen terdekat di kuliah gue, dan inilah dia bersama rambut barunya :D

Si Via tukang panic juga sering bersama kita berdua walau Cuma sekedar hot spotan bareng ato beli makanan kesukaan kita bersama, mie ayam:D

Seperti tadi siang, karena waktu mau beli mie ayam tapi udah keburu ujan dan terpaksa berteduh di depan toko buku kampus, jadilah kita si narsis narsis ini mengambil kuda kuda, bersiap siap dan jeperet jeperet tak terelakkan. Haha..

Dulu, makanan kesukaan kita adalah bakso. Bukan kok, bukan bakso seharga 5000 atau bakso di mangkuk, tapiiiiii bakso sebiji 500. Hampir tiap hari kita makan tu biji bakso, sambil duduk duduk di atas rumput depan kampus dan masang music di kuping masing masing atau cerita ngalur ngidul sambil haha hihi. Sekarang, agaknya agak naik ‘kelas’, makan mie ayam. :D. sering banget kita maka mie ayam di tempat yang berbeda beda, cita cita: taster mie ayam. Kita pindah dari penjual mie sini, mie sana, mie sono. dan, kali ini agak berbeda. Kita nyoba mie ijo brokoli di depan kampus yang baru buka beberapa hari. This is it, mie ayam and mie ayam lover!!

“hasyah, Cuma mie aja kok seneng bangeeeet, pakai acara dicrita critain, kayak abis makan pizza, steak, burger, kebab, atau Kentucky….”

“We are just ordinary university students with ordinary wallet thickness”

:D

Feel soooo happy with my funny collegues, and don’t care with ‘teman si muka dua’ outside there.

Cheeerz my friends!:D

1 comment:

  1. If you ever decide on a pretty pearly white colored or perhaps dazzling magic omega replica uk, anybody would not topic just what exactly cover from the sun with purple you will be dressed in, if you will be when dazzling for a prevent hint if not more demure inside of a can cover from the sun. However dark colored may look similar to a harmless guarantee inside of a designer purse generally, aim to try to avoid the following to get hublot replica sale purple dresses, when it can be very jarring plus distracting, that will oftentimes remember with the costume on its own. You wish a person's designer purse to check a person's wardrobe without to use from the them. Yellow metal boots and shoes including a yellow metal travelling bag by using purple is rather buy rolex replica, nonetheless make an attempt being a extra significant around deciding upon a overall tone within your travelling bag depending on cover from the sun within your costume. Try to remember, when you are dressed in a strong day time costume, primarily a person what a floors span set of clothing inside of a vivid colouring, you wish a person's handbags that they are fairly compact. Your clutch, or perhaps pretty subtle wristlet and also arm travelling bag is definitely correct. When you are dressed in white colored, on the flip side, you will get a rolex replica pleasurable deciding upon a strong day time travelling bag for your personal basic occurrence as a consequence of degree of alternatives. Allow me to explain for instance almost every other colorations, you can dress yourself in your white colored designer purse in addition, being sure a white colored within your cartier replica sale as well as white colored within your designer purse coordinate really. If perhaps colouring is definitely a little something you actually really want, additionally you can like to transport pretty much any colouring while in the assortment, if a clothing plus design and style work.

    ReplyDelete